Sałatka ze szpinaku, truskawek i mozzarelli

  Dziś w ramach akcji "Błyskawiczne piątki" zapraszam na bardzo smaczną, błyskawiczną w przygotowaniu i zdrową sałatkę ze szpinaku z dodatkiem mozzarelli, truskawek, ziaren słonecznika.


W dowolnej ilości:
  • młody szpinak
  • truskawki
  • mozzarella
  • ziarna słonecznika - podprażone na suchej patelni
  • dobra oliwa - 2 łyżki
  • ocet winny - 1 łyżka
  • sól, pieprz
Szpinak i truskawki myjemy, szpinak układamy w misce, na niego wykładamy pokrojone na cząstki truskawki i porwaną mozzarellę. Oliwę wymieszać z octem, dodajemy sól i pieprz i dokładnie mieszamy. Skrapiamy sałatkę i gotowe :)



Bardzo serdecznie zapraszam Was na "Błyskawiczne piątki" - wystarczy kliknąć na obrazek, a zostaniecie przekierowani na "facebookową" stronę.


13 komentarzy:

  1. Przemawia do mnie ten dodatek truskawek w sałatce - porywam więc przepis do wypróbowania :) Dzięki za wspólny, Błyskawiczny Piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i mam nadzieję, że będzie smakowała ;)

      Usuń
  2. Fajnie, kolorowo, pożywnie i z witaminką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozzarella i truskawki? Nigdy nie łączyłam. Koniecznie muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Agnieszko, że będzie Ci odpowiadać ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Kurczę szpinaku w sałatce tego jeszcze nie jadłam - Wyglada naprawdę smacznie ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie polecam ;) jest rewelacyjny, oczywiście najlepszy młody ;)

      Usuń
  5. Hmm.. truskawki w sałatkach są super!! Ta wygląda wspaniale, choć akurat to nie mój smak.. nie lubię mozzarelli. :( Ciekawe jak smakowałaby z fetą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z fetą byłby bardziej wyraźny smak, mozzarella mimo wszystko jest mdła ;)

      Usuń
    2. O to to .. mozzarellę znoszę tylko na pizzy, bo inne dodatki (mnóstwo dodatków.. im więcej tym lepiej ;) )sprawiają, że jej smak/brak smaku nie wybija się na pierwszy plan. ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger