Ziemniaki z piekarnika

 Pochłonięta rękodzielniczą pracą kombinuję, co tu przyrządzić do jedzenia, prostego i szybkiego. Mam dla Was taką oto propozycję - młode ziemniaczki z piekarnika, z masełkiem i mocnym aromatem czosnkowym. Proste i szybkie w przygotowaniu, genialnie posmakowały nam z młodą domową kiszoną kapustą :)


  • ok kg ziemniaków - wyszorować, naciąć w paseczki
  • sól
  • pieprz
  • 1/2 kostki masła
  • dwie łyżki koperku
  • 2 duże ząbki czosnku


Czosnek przecisnąć przez praskę. Miękkie masło dokładnie wymieszać z czosnkiem solą i pieprzem, na koniec dodać koperek.
Na każdym ziemniaczku kłaść łyżkę czosnkowego masła.  Ziemniaczki kładziemy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.


Piekarnik nagrzać do 180 stopni i zapiekać w nim ziemniaki przez 50 minut. Po upieczeniu a przed podaniem koniecznie polać roztopionym na blaszce masłem


5 komentarzy:

  1. Justynko wyglądają bosko :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie w piątek na szybki obiad :)Uwielbiam ziemniaki w mundurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie poczułam ich smak!
    Musze też takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałabym dodatkowo dogrzewać mieszkania podczas upałów piekarnikiem, czy więc one upieką się tak samo w piekarniku halogenowym? Zawsze to mniej ciepła rozchodzi się od niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przygotowywałam dań w piekarniku halogenowym ale wydaje mi się że nie powinno być problemu przecież zapiera tak samo jak piekarnik ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger