Zapiekana cukinia z pieczarkami

  Zapiekana cukinia to doskonały pomysł na rodzinną kolację - lekką i smaczną :) To również mój pomysł i propozycja na "Błyskawiczne piątki". Zapraszam Was na naszą akcję, w której prezentujemy szybkie, proste, piątkowe rozwiązania.

  • 2 średnie cukinie
  • cebula
  • 400 g pieczarek
  • 2 łyżki masła
  • sól
  • świeżo mielony pieprz
  • natka, szczypior, koper
  • 100 g startego sera
Cukinie myjemy, osuszamy, kroimy na kawałki (ok.8cm) i wydrążamy małą łyżeczką pozostawiając dno. Wrzucamy cukinie na 3 minuty na osolony wrzątek, po blanszowaniu osączamy. Cebulę i pieczarki obieramy, drobno kroimy i podsmażamy na maśle doprawiamy solą i pieprzem, osączyć. Wymieszać z 3/4 sera i ziołami. Nadzieniem wypełnić cukinie, ułożyć w naczyniu do zapiekania i posypać resztą sera. Zapiekać 20 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.


Zapraszam:)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam cukinię pod każda postacią. Ale w tym roku tak się nią już objadłam.. że niemal patrzeć na nią nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie podana cukinia. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mam na jutro szybki obiad. ! W mojej lodówce akurat dwie cukinie, pół kilogr.pieczarek i kostka masła i ja się zastanawiałam co zrobić na obiad! Nie wiedziałam i poleciałam po wątróbkę a trzeba było szybciej na Twojego bloga zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie pogardzę wątróbką - zrób na obiad a cukinie na kolację ;)

      Usuń
  4. Pyszne cukinie. Bardzo lubię takie zapiekanki :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger