Sałatka Hawajska z orzechami ziemnymi

 Witajcie Kochani w Dzień Kobiet :) Czasu dla siebie i spokoju życzę wszystkim zabieganym kobietom :) Z mojego dzisiejszego świętowania nici: praca, załatwianie spraw, pośpiech - to wszystko tak mnie pochłonęło, że postanowiłam przełożyć Dzień Kobiet na sobotę :) Dziś zaś mam dla Was smakowitą sałatkę :) Częstujcie się - proszę :)


  • 0,5 kg ziemniaków
  • 100 g szynki konserwowej
  • por
  • ziemne orzeszki solone
  • puszka ananasa - mała
  • 1/2 łyżeczki curry
  • majonez
  • sól 
  • pieprz
Ziemniaki gotujemy w mundurkach, schładzamy, obieramy i kroimy w słupki. Jasną cześć pora kroimy dowolnie, zalewamy wrzątkiem i po kilku minutach odcedzamy. Ananasa odcedzamy i kroimy w kostkę - w ten sam sposób kroimy szynkę. Wszystkie składniki mieszamy z sobą, łączymy majonezem, doprawiamy curry, solą i pieprzem. Schładzamy w lodówce.

3 komentarze:

  1. Wygląda bardzo fajnie. :) Bardzo ciekawi mnie połączenie ziemniaka i ananasa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :) zastanawiam się czy można ziemniaki zastąpić ryżem lub makaronem...

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger