Kapusta z kminkiem

  Witajcie Kochani. Dziś chcę Wam polecić kapustę słodką z kminkiem jako dodatek do dania obiadowego. Kapusta świetnie smakuje do wszelkiego rodzaju mięska i choć wiele osób poleca do schabowego, żeberek i mielonego, to ja lubię także do drobiu. 


Potrzebujemy:
mała główkę kapusty
łyżkę masła 
ziele angielskie
ziarenka pieprzu 
listek laurowy
kminek
ocet winny domowej roboty :)
maggi
sól, cukier i pieprz do smaku.
Kapustę szatkujemy i podsmażamy w garnku na łyżce masła. Zalewamy wrzątkiem, dodajemy listek, pieprz, ziele angielskie, kminek i gotujemy aż będzie miękka. Przyprawiamy do smaku maggi, solą, pieprzem, cukrem i octem winnym. Można według uznania zrobić zasmażkę i dodać, ja jednak tego nie robię :) Gotowe :)



19 komentarzy:

  1. Bardz apetyczna kapustka, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo długo kminek kojarzył mi się z okropnym kminkowym chlebem z dzieciństwa, ale ostatnio mam chęć go znowu spróbowac ;))) moze w kapuście? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z kminkiem problemów nie mam Małgosiu :) zawsze lubiłam domowy ser topiony z kminkiem :) już od dziecka się nim zajadałam :)

      Usuń
  3. Taka kapustka to klasyka, przynajmniej u mojej mamy i Twoja wersja bez zasmażki bardzo mi odpowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chciałam Weroniko z deka odchudzić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. uwielbiam kapustę w każdej postaci...dziękuję za przepis
    pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo Bożenko :) mam nadzieję, że się przyda :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. zjadłabym :) narobiłaś mi ochoty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam :) chętnie się podzielę :)

      Usuń
    2. Dzięki :) w takim razie wpadam :)

      Usuń
  6. Kapustka z kminkiem, ale będzie...lekko strawnie. :)
    A tak szczerze, nie wyobrażam sobie kapusty bez kminku, jedynie młoda kapustka może go nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie czepiaj się Eluniu :) - bez zasmażki przecież jest :)

      Usuń
    2. Justyś,,,,ja się nie czepiam, ja odnośnie...wiatrów po kapuście. :D

      Usuń
    3. no tak wzdymająca to ona jest :) :) :)

      Usuń
  7. no no kapusta to jest coś co lubię w każdej postaci-na pewno jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie Kasiu tak jak ja :) nie ma jak kapusta :)

      Usuń
  8. Pyszności kapustka! bardzo lubię i też z dodatkiem kminku, szkoda że wśród domowników mało chętnych. A przy okazji :) witaj w klubie nie lubiących zasmażek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie wszyscy jakoś znoszą kminek :) a zasmażka to zbędny dodatek :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger