Piernik w kokilkach

 Ach te piernikowe smaki :) Cudownie aromatyczne, szczególnie z domową przyprawą. Mam dziś dla Was "kokilkową" wersję piernika. Uwielbiam "kokilkowe" dania zarówno na słodko, jak i wytrawnie :) Piernik, który Wam polecam aromatyczny, puszysty, rozpływa się w ustach :)



Składniki
1,5 szklanki mąki
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki oleju
1/2 szklanki powideł
1/2 szklanki cukru
2 jajka
1 łyżka kakao
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka przyprawy do pierników

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać ze sobą, na końcu dodać powidła i przyprawy. Kokilki wysmarować masłem i posypać bułką tartą. Nałożyć ciasto do 2/3 wysokości. Piec w 180C do tzw. suchego patyczka.
 

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe pierniczki Justynko, u mnie też dziś w domu była akcja piernikowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadam za piernikami ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. za typowymi piernikami średnio przepadam ;) Twoje jednak wydają się wyjątkowo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mój jest oszukany Małgosiu, to puszyste, mięciutkie, wilgotne ciasto z piernikowym aromatem ;)

      Usuń
  4. Przepis bardzo mi się podoba. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli posmakuje będę bardzo zadowolona ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger