Sałatka z melonem

  Smakowitości mam dziś dla Was :) wspaniała, kolorowa i soczysta sałatka. Czy tak jak mój, Wasze organizmy czują się strasznie wyjałowione po zimie? Jeśli tak, to ta sałatka jest dla Was ☺.

  • kilka pomidorków koktajlowych
  • gruby plaster melona
  • mix sałat
  • rukola
  • mozzarella - małe kulki
  • koperek
  • garść ziaren słonecznika
  • sok z 1/2 cytryny
  • 2 łyżki oliwy
  • sól
  • pieprz
Sałaty rwiemy, pomidorki i mozzarellę kroimy na ćwiartki, koperek siekamy drobno, melona w grubszą kostkę, pestki słonecznika podpiekamy na suchej patelni. Składniki sałatki mieszamy ze sobą, łączymy sok z cytryny z oliwą, doprawiamy sobą i pieprzem, polewamy sosem sałatkę, wstawiamy do lodówki.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam melona. Nigdy nie dodawałam go do sałatek.. może pora spróbować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Melona nigdy nie dodawałam. Robię podobną i bardzo lubię. Muszę spróbować z melonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba spróbuję zrobić, z melonem nigdy nie jadłam, a lubię. Myślę, że na święta, będzie coś innego niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger