Kokosowe ciasto z jabłkami na szybko :)

   Nie macie czasu? Obowiązki Was całkowicie pochłonęły? Mimo to ochota na słodkie nie mija? Dziś moja pierwsza wolna sobota od bardzo długiego czasu Mam zamiar nadrobić wiele spraw. Moja słodka Rodzinka nie daruje mi jednak - jest weekend musi być coś słodkiego ☺ Jeśli macie to samo proponuję Wam smaczne i szybkie w wykonaniu ciasto. Rodzina będzie zadowolona, a Wy wykorzystacie do cna pracującą sobotę.


  • 250 g masła
  • 1/2 szklanki cukru
  • 3 łyżki wody
  • 2 szklanki mąki
  • 5 jajek
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 5 jabłek
  • 1/2 szklanki wiórków kokosowych
  • sok z cytryny
  • cukier puder
Masło roztopić z cukrem i wodą na bardzo małym ogniu. Do ciepłego dodać mąkę przesianą z proszkiem oraz jajka - wymieszać łyżką. Dodać wiórki i wymieszać. Jabłka obrać ze skórki, pokroić w ósemki i skropić sokiem z cytryny. Małą blachę lub tortownicę wysmarować masłem. Na dno wyłożyć cienką warstwę ciasta poukładać jabłka, wyłożyć kilka łyżek ciasta, znów jabłka, ciasto, jabłka i ciasto. Pieczemy 40 minut w 175 stopniach. Po upieczeniu posypać cukrem pudrem i gotowe :)

2 komentarze:

  1. Lubię jabłeczniki, które nie wymagają pracy. To jedne z moich ulubionych ciast :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, miesięcy, mam alergię na nabiał...

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger