Tarta z czarną porzeczką i płatkami migdałowymi

  Zresetowałam się, zrelaksowałam i wchodzę Kochani do gry :) Mimo iż zostało mi jeszcze wiele wolnych dni - urlop uważam za skończony :) Dziś na dobry początek szybko, smacznie i słodko :) Tarta z czarną porzeczką to moja propozycja na "Błyskawiczny piątek".

z mąki rkiszowej, tarta FIT
  • 1 szklanka otrąb owsianych
  • 1 szklanka mąki orkiszowej
  • 100 g miękkiego masła
  • szczypta soli
  • 1/2 szklanki cukru trzcinowego
  • dżem z czarnej porzeczki
  • 1 szklanka czarnej porzeczki
  • płatki migdałowe

Z mąki, otrąb, soli, cukru i masła zagniatamy ciasto, wylepiamy nim formę do tarty wyłożoną papierem do pieczenia i smarujemy dżemem porzeczkowym. Na wierzch wysypujemy porzeczki i płatki migdałowe. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez 25 minut. 


Zapraszam Was bardzo serdecznie do grupy i akcji "Błyskawiczne piątki".

8 komentarzy:

  1. Pyszna tarta, pieknie wygląda.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ale boska. Ciasto super. Składniki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te składniki, taką tartę mogę jeść cały czas ;)

      Usuń
  3. Taka tarta FIT! Wygląda przewspaniale!!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger