Pyry i gzik - obiad z Wielkopolski

 Mamy dziś kolejny piątek, za dwa dni kończy się pierwszy miesiąc wakacji - jak ten czas leci :) Skoro koniec tygodnia to musi być "Błyskawiczny piątek". Tym razem zapraszam Was na specjalność mojego męża :) Obiad szybki, mnie znany dopiero od dnia mojego zamieszkania w Wielkopolsce. Zdradzę Wam jeszcze, że to pierwszy obiad którym mnie mój mąż uraczył.


  • ziemniaki - gotujemy
  • twaróg półtłusty
  • cebulka
  • szczypiorek
  • śmietana 12%
  • sól i pieprz
Twaróg rozgniatamy widelcem, dodajemy do niego śmietanę, drobno pokrojone cebulkę i szczypiorek, doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Twarożek powinien być lekko lejący :) Tym to sposobem mamy gotowy smaczny, letni obiad :) 
Zapraszam wszystkich na akcję "Błyskawiczny piątek". 

11 komentarzy:

  1. Pyszności :-) wpraszam się na taki obiadek -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam wystarczy dla wszystkich, mój mąż robi ilości jak dla pułku wojska ;)

      Usuń
  2. świetne danie! nie tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) u nas na to danie każda pora roku dobra ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Szczególnie z młodymi ziemniaczkami ;)

      Usuń
  4. hmm.. sama nie wiem... ale ja jestem mięsożerca wiec to pewnie dlatego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem strasznym mięsożercą, ale od czasu do czasu rozsmakowuję się w innych daniach ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger