Surówka z młodej kapusty na słodko

   Wszyscy o mięsiwie, a ja przychodzę do Was ze zwykłą, smaczną i zdrową surówką, którą można "wciągać" do woli, ze smakiem i zadowoleniem :) Bardzo prosta, z dostępnych składników. Jej tajemnica tkwi w smacznym sosiku. Pojawił się on już w przepisie do sałatki z pomarańczami, ale uwierzcie do warzyw też pasuje rewelacyjnie.


  • młoda kapusta
  • biała część pora
  • czerwona papryka
  • jabłko
Kapustę poszatkować, jabłko obrać i pokroić, por i paprykę również pokroić. Sos:
  • 2 łyżki miodu
  • 1 łyżka soku z cytryny
Miód mieszamy z sokiem i polewamy surówkę :)

12 komentarzy:

  1. Kurcze, tak prosto? Robię jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana prosto, łatwo i przyjemnie ;) rób, jestem ciekawa jak będzie smakowała ;)

      Usuń
  2. No fakt, łatwa i do tego ze składników, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam w gusta ;)

      Usuń
  3. Z pewnością jest pyszna w takiej formie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna propozycja. Chętnie zrobię u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Agnieszko ;) dziękuję

      Usuń
  5. Zapowiada się super:) muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, jestem ciekawa czy posmakuje ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger