Rozdanie z Avon - zapraszam ;)

 Kochani z okazji rozpoczęcia mojego ulubionego miesiąca chcę Wam zaproponować zabawę :) Mam nadzieję, że licznie weźmiecie w niej udział, ponieważ do wygrania jest nie byle co tylko oszałamiająco pachnący iskrzący się nutami soczystej gruszki, magnolii i białego bursztynu zestaw dwóch kosmetyków Dazzling Moments:
  • woda toaletowa 50 ml
  • balsam do ciała 150 ml

A oto zasady:
  • bądź obserwatorem bloga
  • zostaw komentarz pod postem
  • udostępnij baner na swoim blogu
Będzie mi miło jeśli polubisz stronę na Fb :)
Ogromna prośba - zgłoś się jednorazowo na blogu lub na Fb. Bawimy się do 23 maja. Życzę wszystkim powodzenia :)

4 komentarze:

  1. zgłaszam się :) post udostępniłam :) stronę lubię a bloga obserwuję ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział znajomych zapraszam po przez aplikację na FB polubione jako - Nikola Janiak a obserwuję blog jako Beata Janiak

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Kara
    Lubię na fb jako: Karolina Polak
    Udostępniłam: https://plus.google.com/113488069565012175747/posts/83skpJErc5e

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger