Śledzie z cebulką, ogórkiem i papryczką piri piri

 Uwielbiam śledzie na ostro :) W Biedronkowej promocji zakupiłam kilka słoiczków papryczki piri piri w zlewie i postanowiłam dodać ją również do śledzi. Smaczne, smaczne :) A przepis tak w temacie dziś rozpoczętego Wielkiego Postu. Śledziki polecam wszystkim, którzy są śledziowymi smakoszami, "na bank" się rozsmakują.


  • 3 filety typu matias
  • duża cebula
  • 2 ogórki kiszone
  • 4 papryczki piri piri
Filety śledziowe wypłukać i wymoczyć w zimnej wodzie. Cebulę obrań pokroić w kostkę i przelać na sitku wrzącą wodą. Ogórki kiszone pokroić w drobną kostkę. Papryczki pokroić drobno. Filety śledziowe pokroić w mniejsze kawałki. W słoiku przekładamy warstwami: śledzia, cebulę, ogórki, papryczkę - do wyczerpania składników. Zalewamy olejem rzepakowym i odstawiamy na dobę do lodówki.


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam śledziki, a na ostro to już w ogóle wciągam równo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie śledzie :D także przepis przydatny :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję ten przepis na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam śledzie w oleju z cebulką albo w śmietanie z koperkiem:) Na ostro jeszcze nie jadłam ale na pewno spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale apetycznie wygląda,muszę spróbować-uwielbiam śledzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham śledzie! Ciekawy przepis, lubię dania na ostro. Może spróbuję, bo dziś właśnie zakupiłam śledzie. Ale nie mam papryczek? Jutro kupię, jak będą .

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger