Czekoladowe muffiny z bakaliami

 Pogoda na zewnątrz nie nastraja do optymistycznego spojrzenia na to, co nas otacza i spotyka :) W takową aurę najlepiej uraczyć się czymś słodkim, lekkim, dającym pozytywnego kopa w zadek, żeby nam się chciało chcieć :) Do tego oczywiście długie oczekiwanie i zmęczenie związane z nakładem pracy absolutnie nie wchodzi w grę :) Jeśli macie podobne życiowe przemyślenia jak ja - mam coś dla Was :) Czekoladowe muffiny z bakaliami - szybko, przyjemnie i smacznie :)


  • 2 szklanki mąki
  • 1/2 szklanki cukru
  • 3 łyżki kakao
  • 1 łyżka ziaren słonecznika
  • 1 łyżka rodzynek
  • 1 łyżka dowolnych orzechów - rozdrobnionych
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
W jednej misce bardzo dokładnie mieszamy ze sobą suche składniki. 

 
W drugiej miksujemy ze sobą:
  • 1 szklankę mleka
  • 1/2 szklanki oleju
  • 2 jajka
Składniki "mokre" dodać do "suchych" i dokładnie wymieszać do całkowitego połączenia. Ciasto wyłożyć do 2/3 wysokości muffinowych foremek wyłożonych papilotkami. 

 
Piekarnik nagrzać do 200 stopni. Każdą babeczkę posypać migdałowymi płatkami i piec przez 20 minut - gotowe :)



8 komentarzy:

  1. Łał u mnie też czekoladowo ale bez mąki i cukry :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Elu Ty znów szalejesz ;) oczywiście nie omieszkałam zajrzeć ;)

      Usuń
  2. wszamałabym z chęcią
    planowałam dzisiaj coś upiec, a tu zonk! nie ma mąki w domu! w takie zimno nic mnie jednak już nie wygoni z domu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, też siedzę już od soboty w ciepełku ;) męża na szczęście mam na usługach ;) - urlop ma ;)

      Usuń
  3. Kusicielka z Ciebie Justynko, chętnie bym skradła jedną!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie co tam będziemy sobie żałować ;) pozdrawiam Ewuniu ;)

      Usuń
  4. Ale fajne te muffinki. Z taka ilością bakalii- cudowne. Pyszny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Agnieszko jak szaleć to szaleć ;) lubimy bakalie ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger