Świąteczne lampiony z kieliszka

  Lampiony z kieliszka widziałam już nie jeden raz - Lwica je robi :) Bardzo mi się podobały, ale z drugiej strony wydawało mi się, że zrobienie ich jest "kosmicznie" trudne. Zakupiłam więc wszystko co potrzebne - kieliszki, papier ryżowy, klej do decoupage na szkle i zabrałam się do pracy :) 


Jestem z nich dumna, bo to moja pierwsza decoupagowa praca na szkle :) Co prawda daleko mi do Lwicy, ale mam ogromną nadzieję, że będę miała jeszcze nie raz okazję, by się rozwinąć :) Zapraszam wszystkich do oglądania i życzę miłeo, spokojnego, jesiennego wieczoru :)





5 komentarzy:

  1. och jakie piękne śliczne cudne Twoje lampioniki Justynko aż oczy się uśmiechają jak na nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam niczego techniką decoupage i chyba czas zacząć. Lampiony jedyne w swoim rodzaju. Super!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger