Zawieszki świąteczne w brązie

  Na dworze szaro, smutno i deszczowo, a w domu wszyscy poszli uciąć sobie poobiednią drzemkę :) Ja jednak nie mogę spać, bo jakoś tak dziwnie energia mnie rozpiera. Upiekłam drożdżówkę ze śliwkami i z braku zajęcia, a zarazem szacunku do śpiących zabrałam się za kolejne świąteczne zawieszki - zapraszam do oglądania:) Kochani zapraszam Was również na U mnie na wsi. Tam czeka na Was porcja zdjęć w kolorach jesieni. Oddajcie głos, to dzięki niemu autor wybranego przez Was zdjęcia otrzyma nagrodę. Nie dajcie się prosić - oddajcie swój głos tutaj :)








5 komentarzy:

  1. Ale śliczne te zawieszki!
    Nie umiałabym wybrać jednej z nich.
    Wszystkie są takie piękne i stwarzają uroczy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zawieszki. Zrobiło się świątecznie:) Oj, wszak to już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zawieszki, ogromnie mi się podobają :)).

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger