Sałatka z kuskusem

  Kuskus jest bardzo zdrowy, mało kaloryczny, lekkostrawny, ma w sobie sporo błonnika i nie podrażnia żołądka. Sałatka którą Wam dziś polecam jest prosta, szybka w przygotowaniu a do tego wspaniale smakuje. Ja wykorzystałam ćwiartkę pieczonego kurczaka z obiadu


200 g kuskusu
2 dymki
3 ogórki konserwowe
2 pomidory
1 marchew
ćwiartka z kurczaka lub pierś usmażona, upieczona, ugotowana - jak kto lubi :)
Kuskus zalać wrzątkiem ponad centymetr, posolić, wymieszać i zostawić 5 minut pod przykryciem. Po tym czasie odcedzić i pozostawić do ostygnięcia. W tym czasie mięso oraz warzywa pokroić, marchewkę zetrzeć na tarce. 


  • sok z jednej małej cytryny
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • sól pieprz
Wszystkie składniki wmieszać ze sobą, dodać do sałatki, dokładnie wymieszać, przykryć odstawić do lodówki na 30 minut. Po tym czasie posmakować, w razie potrzeby ponownie przyprawić i gotowa :)

4 komentarze:

  1. ooo kiedyś namiętnie jadłam kuskus ale coś mi się ubzdurało, że jest kaloryczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada pysznie. W mojej wersji jest mieta, pomidory, ogorki i papryka. Tez polecam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka bardzo fajna. Leciutka. Super na drugie śniadanie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. głodna się zrobiłam :P takiej wersji jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger