Magnes na lodówkę "Czekolada"

  I znów czekolada w roli głównej :) Okazuje się, że nie tylko może być wplątana w bardzo romantyczne wyznanie miłości. Czekolada dla niektórych jest lekiem na całe zło, pozwala im poczuć się błogo, zatracić się na chwilę w rozkosznej słodkości.



Myślę, że znajdzie się sporo osób utożsamiających się z tym hasłem. Daleko nie muszę szukać, w domu mam już trzech takich delikwentów :)


Mnie osobiście czekolada nie rusza :)  Musiałabym zamienić ją na schabowego, albo śledzia :) Ciekawa jestem czy jesteście czekoladoholikami, czy może preferujecie coś zupełnie innego? :)


2 komentarze:

  1. Jestem niepoprawną czekoladziarką :))) Piękna ozdoba i piękna sentencja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna tabliczka , napis baaardzo do mnie przemawia :) Uwielbiam ten motyw niebieskich kwiatów .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger