Magnes "Kot przyjacielem kobiety"

  Ach te koty :) Od dziecka twierdziłam, że nie ma lepszego zwierzaka od psa , a do kotów podchodziłam z dystansem. Wszystko zmieniło się trzy lata temu. Zdecydowałam się na kota ponieważ zamieszkałam na wsi i myszy zaczęły mi grasować po domu :) Przyjęłam więc Hektora pod swój dach i od tej pory to już jego dom w którym ja tylko sprzątam :) Zakochałam się w nim do szaleństwa i choć za grosz nie odwzajemnia on mojej miłości, wydaje mi się, ze kocham go z każdym dniem coraz więcej :)


Magnes zrobiłam dla mojej przyjaciółki - niepoprawnej kociary :) Wisi u niej na lodówce, mam nadzieję, że przez ten tekst jeszcze bardziej doceni swoje koty :)


A teraz kilka moich ulubionych, a jakże prawdziwych tekstów o kotach:
"Nie mówiłem ci, że chcę wejść, czy wyjść, chcę popatrzeć, jak trzymasz drzwi"
 "Kot nie przyjdzie na zawołanie, on odbierze wiadomość i skontaktuje się z tobą w wolnej chwili"
"Dom należy do kota, my tylko spłacamy kredyt"
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu, człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał, i kota, który będzie go ignorował"



"Psy mają właścicieli, koty mają obsługę"
"Dom bez kota jest tylko zwykłym mieszkaniem"
"Obcując z kotem, człowiek ryzykuje jedynie to, że stanie się wewnętrznie bogatszy"
"Bóg stworzył kota, żeby człowiek mógł głaskać tygrysa"
"Kot działa według zasady: proś, a może Ci dam"
"Posiadanie jednego kota prowadzi do posiadania następnego"  


"Tylko koty wiedzą, jak zdobyć jedzenie bez pracy, dom bez kredytu i miłość bez wzajemności"

5 komentarzy:

  1. Hahahahhaahah cóż za "przesłanie" na magnesie hahahahha :))))))
    a to jest bardzo prawdziwe "Nie mówiłem ci, że chcę wejść, czy wyjść, chcę popatrzeć, jak trzymasz drzwi"
    Świetne robisz te magnesy.
    Ze mnie też kociara jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :) 4.00 rano, zima, -20 stopni, prosto z ciepłego łóżeczka pędzę otworzyć wielkie drzwi tarasowe bo kot paszcze piłuje, a tu kot chce popatrzeć jak trzymam drzwi :) :) :)

      Usuń
  2. mam dwa koty i podpisuję się pod wszystkim co napisałaś :)
    żeby to zrozumieć trzeba byc kociarzem ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe, że mają one tyle wspólnego, a zarazem każdy ma swój charakter :) z jednej strony są przewidywalne, a z drugiej cały czas zaskakują :) To tak Małgosiu między nami kociarami :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger