Koty

   Koty to ulubiony motyw w moich pracach.  To chyba wynik mojej wielkiej miłości do naszego Hektora :) Te gigantyczne koty wykonałam dla mojej wieloletniej przyjaciółki. Nie widziałyśmy się kilka lat i w końcu doszło do wyczekiwanego spotkania, na które pojechałam z tymi oto kotami:)

Koty są duże - 300x210x70 mm. Ozdobione techniką decoupage z "gnębionym" przeze mnie efekt shabby shick - postarzanie poprzez zadrapania metodą świecowania. Ciekawa jestem jak Wam się podoba :) Nowa właścicielka kotów jest zachwycona :)






8 komentarzy:

  1. Cudne kocury Justynko, wspaniały prezent :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna parka:) świetnie wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kotki:) wykonane z wielką starannością o każdy szczegół. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze koty :-)
    ...
    http://serwetki-quillinq.blogspot.com
    https://www.facebook.com/szydelkowanie.i.quilling
    www.facebook.com/groups/437033246435838/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wszystkim dziękuję, cieszę się niezmiernie, że wpadły Wam w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger