Magnes na lodówkę "Książe z bajki"

   Witajcie :) Trochę mnie nie było, bo decoupage mnie wessało :) Wstaję rano i do wieczora robię, robię i robię... Dziś chciałabym Wam pokazać kolejny magnes, ale zanim go przedstawię opowiem historię sprzed kilku lat. Zbliżały się Mikołajki i ciocia pyta małą J. co takiego chciałaby dostać od Św. Mikołaja. Na to mała J. wymienia całą listę "chciejstw" :) Po chwili pyta:
- Ciociu, a co Ty byś chciała dostać.
Ciocia myśli i myśli i nie mogąc nic wymyślić, trochę na odczepkę odpowiada:
- Ja to bym chciała księcia z bajki.
A na to mała "bestia" bardzo poważnie:
- No coś Ty Ciocia, Książe z bajki nie wychodzi :)
Ta oto historyjka towarzyszyła mi w czasie tworzenia magnesu - a oto on :)




Tak więc Kochane nie szukajcie Księcia z bajki, bo "Książe z bajki nie wychodzi" :) Wiem co mówię, bo mam w domu Żabę z charakterem, z niesamowitym poczuciem humoru, czułą, opiekuńczą i bardzo zaradną :) Dziewczyny kochajmy nasze Żaby :)

5 komentarzy:

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger