Kolejne komplety - bransoletka i kolczyki

       Pogoda nas nie rozpieszcza, choć z deszczu jestem bardzo zadowolona :) Temperatura i wilgotność nie nastraja mnie do malowanie płotu, więc maluję biżuterię. Drewniane bransoletki i kolczyki zostały pomalowane w kwiatowe - tak modne latem - wzory. Do malowania użyłam jak zawsze farb akrylowych, a zabezpieczyłam lakierem. Zapraszam do oglądania :) - jak zawsze w realu wyglądają lepiej - niestety :)

ręcznie malowane

ręcznie malowane

ręcznie malowane

6 komentarzy:

  1. Te pierwsze w sam raz dla mnie :))) Skąd bierzesz półprodukty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne komplety :) To dobrze, że w realu wyglądają lepiej, bo w końcu nosi się oryginał a nie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słoneczne kompleciki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, ale mnie najbardziej podobają się te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger