Kolczyki "Filemon"

Postanowiłam wziąć udział w pierwszym blogowym wyzwaniu :) Zaglądam do Moni Fioletowej na jej Kolory Życia a tu wyzwanie "Kocia zabawa".



Zadanie to wykonanie jednej pracy w dowolnej technice z motywem kota :) Zabrałam się do pracy i tak powstały kolczyki "Filemon". Kolczyki są drewniane, wykonane ze sklejki brzozowej 3 mm, średnica koła 4 cm. Kolczyki są pomalowane farbami akrylowymi i zabezpieczone lakierem akrylowym - pomalowane dwustronnie. Tło jest amarantowe, a kot spogląda na nas zielonym okiem :) Zapraszam do oglądania :) 








9 komentarzy:

  1. Brawa za fajny pomysł, no i za wykonanie :) Ciekawie jak wyglądają na uszach, na pewno ciekawie. Trzymam kciuki żeby wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł z tym zerkaniem jednym okiem i po prostu przepiękna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, kompletnie nie przyszło by mi to do głowy - zawsze mówiłam że u mnie brak wyobraźni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolczyki! A w ogóle to bardzo fajna zabawa. Jak zdążę to może i ja wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt ... kot patrzący jednym okiem ... świetne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobycia tytułu Lidera Kociej Zabawy ... bardzo fajna, pomysłowa i super praca należało się . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger