Podstawka pod jajko, pisankę

 Witajcie w niedzielne popołudnie :) Dzień dziś miałam pracowity, bo musiałam pozamykać wiele spraw przed jutrzejszym powrotem do pracy :) Ale znalazłam jeszcze trochę czasu na malutką podstawkę pod jajko :) To tak w ramach przygotowania do Wielkanocy :) Moje poprzednie podejścia do decoupage uważam za "miernotkę" :) Tym razem solidnie przygotowałam się do pracy, zakupiłam co trzeba i myślę, że wyszło o wiele lepiej :) Jestem zadowolona więc za chwilę siadam do następnej podstawki :) A Wy kochani pooglądajcie - i jak?






5 komentarzy:

  1. Cwana ta podstawka. Swoje kroszonki zawsze układałam w koszyczkach, ewentualnie za stojak robiły kieliszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta podstawka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczna! I motylkowa! Ja też chcę!!! Naprawdę piekna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger