Podkładka pod kalendarz "Pomarańcze"

    Witajcie :) Dziś podkładka pod kalendarz pod tytułem "Mam gdzieś cellulit - kocham pomarańcze" :) Podkładka jest w kolorze turkusowym z plastrami pomarańczy. Wielokrotnego użytku, drewniana podkładka, malowana farbami akrylowymi i zabezpieczona akrylowym lakierem.



Ach ten mój telefon, byle jakie zdjęcia robi :( Jakieś mazaje na tym turkusie wyszły. Musicie mi uwierzyć na słowo, ze w realu ich nie ma :) Drugie zdjęcie o wiele lepsze :) Czas nagli pędzę malować dalej :) Miłego wieczoru Wam życzę :) Do jutra :) 

6 komentarzy:

  1. ale super pomysł!
    niby taki zwykły kalendarz, a jednak ma w sobie urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama kochała takie kalendarze zrywane :) jak ja zrywałam to miała czasem miesiąc opóźnienia hehe...

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak oto zwykły kalendarz stał się piękną ozdobą. Teraz wygląda ślicznie. Świetny pomysł Justynko. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger