Podkładki pod kalendarz

       Witajcie :) Kto przygląda się moim blogowym poczynaniom to wie, że z okazji Świąt robię Rodzince i przyjaciołom prezenty. W tym roku wymyśliłam ręcznie malowane podkładki wraz z kalendarzem. Zamówione kalendarze dziś przyszły, więc zabrałam się do pracy.  Jak na razie wykonałam dwie podkładki - jedną dla miłośników maków, a drugą kotów. Zdjęcia robione telefonem, lampa odbija się w lakierze :) A teraz pytanie do Was bardzo ważne dla mnie - czy chcielibyście dostać w prezencie kalendarz z malowaną podkładką - bardzom ciekawa :) Potrzebuję potwierdzenia słuszności mego pomysłu :) Miłego wieczoru, pędzę malować kolejne :)


7 komentarzy:

  1. Kocią chętnie bym przygarnęła :) myślę, że to fajny pomysł, jeśli oczywiście wzór podkładki jest wpasowany w upodobania obdarowanego. ale to dylemat dotyczący wszystkich prezentów w jakikolwiek sposób wiążących się z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są urocze. Uważam, że to świetny pomysł. Proponuję jeszcze coś dla wielbicieli koni i psiaków. A może tez coś bajkowego dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękne rzeczy tworzysz Justynko. Sądzę, że to świetne prezenty i ja osobiście chciałabym taki dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydzierane kalendarze bardzo lubię i taki prezent na pewno by mnie ucieszył. miłego malowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Umknął mi ten post , a tu takie cuda. Ale sliczne podkładeczki! Pomysł świetny! Zdolne sa Twoje łapki!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger