Kartki haftowane - Boże Narodzenie

    Czas tak szybko przemija, więc postanowiłam zacząć już powoli przygotowywać się do Świąt Bożego Narodzenia. Wiem, wiem przyzwoicie byłoby zacząć przynajmniej po Wszystkich Świętych, ale się obawiam, że mogę się z wszystkim nie wyrobić :) Na pierwszy ogień kartki Bożonarodzeniowe i oczywiście gwiazdki moje ukochane w kilku odsłonach :) mam nadzieję, że znajdą się chętni by je przygarnąć i z miłością oraz najlepszymi życzeniami przesłać najbliższym :) Ciekawa jestem czy Wam się podobają :) Wasze opinie mile widziane, a może jakieś inspiracje :)





8 komentarzy:

  1. piękne kartki :) eleganckie i nieprzeładowane, takie lubię :)

    p.s. cudnie u Ciebie sie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też się podoba - tak jasno :)

      Usuń
  2. Piękne! Piękne! A to haft na papierze jest? Doskonale rozumiem Twoje przygotowywania już w październiku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu na papierze, jest to tzw. haft matematyczny, można znaleźć mnóstwo wzorów na interni, ale te akurat są moje autorskie :)

      Usuń
  3. Bez przepychu, ładnie i z umiarem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdki :) Pięknie Ci idą wyszywanki matematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne Justynko. Delikatne. Zdolne masz łapki!
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wychodzi Ci Justynko to haftowanie. Karteczki są śliczne! Ja wciąż szukam świątecznych inspiracji i nie potrafię zacząć przygotowań a czas ucieka. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger