Urodzinowe rozdanie na Sunflower :)

 Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na moje urodzinowe Rozdanie :) Urodziny moje, a nie bloga :) Nie będę wyjawiać ile mi stuknęło bo nie ma czym się chwalić :) Rozdanie jest pod hasłem: "Dla każdego coś dobrego". 

Zwycięzca otrzymuje:
- filiżankę
- odlany i pomalowany przeze mnie świecznik w kształcie serca
- 20 plastikowych widelczyków do koreczków i przekąsek w pięknych kolorach
- dwie pary zrobionych przeze mnie kolczyków
- peeling do stóp "Zielona Herbata i Mięta" Avon
- Iskrzący balsam do ust "Pink Diamond" Avon
Chętni zapisują się pod postem do 30 września. Wyniki ogłoszę i przesyłkę wyślę w przeciągu czterech dni roboczych :)
A teraz "nieszczęsne" warunki :)
- komentarz pod tym postem deklarujący dołączenie do rozdania
- bycie obserwatorem bloga - mam nadzieję, że nie tylko na czas rozdania :) 
- umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego banerku
- dodatkowy los za polubienie Sunflower na Facebooku
- osoby nieposiadające bloga, umieszczają banerek z informacją o Rozdaniu na swojej tablicy na Facebooku i dodają link do tego posta.
- osoby które umieszczą i podlinkują banerek na blogu na na FB mają dodatkowy los
Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
baner na blogu - tak/nie link
Lubię na FB jako:
baner na FB - tak/nie link
Zapraszam do zabawy :) 


 W związku z tym, że kolczyków na zdjęciu nie widać możecie obejrzeć je z bliska. Modelka - moja Mania - aż zarumieniła się z wrażenia:)

8 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Anna Michalak
    baner na blogu - tak
    Lubię na FB jako: tak
    baner na FB - tak
    a teraz realizuję powyższe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego kochanie! Aby wszystkie Twoje pomysły weszły w życie:)))
    Zapisuje się oczywiście, ale tylko banerek na blogu umieszczę bo nie mam FB:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda urodziny dopiero za 3 dni ale gdybym miała przeoczyć to już dziś Justynko przesyłam Ci najserdeczniejsze życzenia. Niech Ci się spełniają wszystkie marzenia.
    Chętnie spróbuję szczęścia, tak jak Ania - tylko banerek na blogu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: ma ra
    baner na blogu - nie
    Lubię na FB jako: Ma Ra
    baner na FB - nie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co Ty jesteś? no wiesz?? nie wiesz :P jesteś kusicielką :D

    Justynko, to Twój rok, magiczny i wspaniały :)
    przydreptam w dniu Twoich urodzin jeszcze :*


    Obserwuję jako: Małgorzata K
    baner na blogu - http://www.daylicooking.pl/
    Lubię na FB jako: Małgorzata DK
    baner na FB - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=960465943968611&id=100000156437941

    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja tylko z życzeniami biegnę! Wszystkiego najlepszego Justynko, spełnienia marzeń i dalszej owocnej pasji twórczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja po prostu życzę Ci, kochana, wszystkiego co w życiu najlepsze :) Wielkie buziaki przesyłam :*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Serenitka B
    baner na blogu - tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Lubię na FB jako: Monika Bochman
    baner na FB - tak https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/829309093775830

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger