Wygrane Candy :)

      Witajcie :) Chcę się z Wami podzielić niesamowitą radością :) Wygrałam Candy czas na zmiany u Koty :) To co Koty wyprawia z maszyną do szycia przechodzi ludzkie pojęcie :) Zapraszam Was serdecznie do niej, zobaczcie te cuda na własne oczy - Szycie u Koty :) Wygrana niesamowicie mnie uradowała. A jak zobaczyłam wygraną oniemiałam :) Powiem tak - na zdjęciu to jest pikuś, w realu piesek jest śliczniejszy, a do tego nosek i wstążeczkę ma w moje ukochane kropeczki :) Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, zresztą nie tylko ja :) A oto on:

Dodatkowo Koty przesłała mi wspaniały dzbanek do herbaty, którą bardzo lubimy i wykorzystamy go ponad miarę :)


A także Sówki Bezpieczeństwa - to wspaniała akcja zorganizowana przez Koty możecie o niej poczytać tutaj. Osobiście chcę stworzyć swoją Sówkę, ale na nią jeszcze poczekacie :) Na razie mam mnóstwo innej pracy :) 


Aniu Kochana bardzo Ci dziękuję :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo wypasiona nagroda... Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarz mi zjadło :-(. Dziękuję! Dziękuję! Za wspaniałe słowa- aż cała rosnę! I za cierpliwość! Najbardziej za cierpliwość! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Piesek uroczy! Zazdroszczę:) Sówki też milutkie. No to powiększyła Ci się zwierzęca rodzina:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko moje gratulacje, piesek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A Justynka się szykuje i jej nie ma. :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne upominki, zwłaszcza te sówki mnie zauroczyły. Są niezwykłe! Bardzo mi się podobają! I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger