Zakładki do książki - końska seria :)

    Witajcie :) Ale mamy upalną pogodę :) Dawno mnie na blogu nie było, bo pracy mam masę :) Malowanie, gotowanie, prace przydomowe i co najważniejsze - przygotowanie do ślubu :) Jarmark Katarzyński w Toruniu 13 czerwca się zaczyna, więc Was serdecznie zapraszam :) W związku z powyższym musiałam zakładki do książek namalować na zlecenie i bez też :)  A lubię to bardzo robić więc z dziką rozkoszą oddałam się pasji :) 
A oto co powstało:

Końska seria, która zawsze jako pierwsza znajduje nabywców - tylu w społeczeństwie miłośników, tych pięknych zwierząt - uwierzycie ? :) Ci, którzy do mnie zaglądają doskonale znają te zakładki, tak jak już kiedyś pisałam - na inne nie stać moich zdolności :)

Już wkrótce zaprezentuję Wam kolejną serię zakładek. Miłego oglądania :)

7 komentarzy:

  1. Miłego oglądania i pożądania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowe te zakładki, zawsze mi ich brakuje, zakładam książki byle czym, a potem mi znikają dokumenty, listy...Bałagan w głowie, to i bałagan zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale zakładki tak mi się spodobały, że z chęcią zagłębie się we wcześniejsze wpisy i poznam Cię bliżej jeśli nie masz nic przeciwko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje pomysły Justynko...piękne zakładki,przyznam,że takich jeszcze nie widziałam
    Radosnego wieczorku życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! :) Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger