Babka - wianuszek :)

  Witajcie :) Dziś przedstawiam Wam przepis na babeczkę-wianuszek :) Cały pic polega na tym, że w foremce babkowej pieczemy 1/2 porcji ciasta. Jest to świetny pomysł na obdarowanie bliskich małym co nieco :) Ciasto to używam również do wielkanocnych baranków, które prezentowałam wcześniej. Z jednej porcji wychodzą dwa dorodne baraki :) 



A oto przepis:
1/2 kostki masła albo margaryny - u mnie "Kasia"
3/4 szklanki mąki wrocławskiej
1/4 szklanki mąki ziemniaczanej
2 jajka
1/2 szklanki cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia 
skórka otarta z cytryny albo ulubiony olejek.
Margarynę ucieramy dokładnie z cukrem i na przemian dodajemy mąkę i jajka, na koniec proszek. Pieczemy w 160 stopniach 60 minut. Smacznego :) 


11 komentarzy:

  1. Pysznie się prezentuje, poproszę kawałeczek do kawusi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu zapraszam w takim razie do mnie na wieś :)

      Usuń
  2. Babeczka jak marzenie. Kształtna i powabna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja też poproszę kawałek do kawy :-) U Ciebie, wszystko jest takie piękne, proste i smakowite. A jak ja wejdę do kuchni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam :) I dziękuje za opinię, miło mi bardzo :)

      Usuń
  4. Wypiek bardzo apetyczny i juz raczej nie ma po babce śladu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetycznie wygląda a przepis jest dość prosty więc warto spróbować.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko ta babeczka wygląda! strasznie słodko i apetycznie :***

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger