Wyniki Anielskiego Rozdania :)

    Witajcie :) Przyszedł ten radosny dzień kiedy to podam Wam trzech szczęśliwców, którzy otrzymają swojego Anioła Stróża :) Ale zanim to uczynię chciałabym z całego serca podziękować za Wasz udział :) Mam nadzieję, że nowi obserwatorzy pozostają ze mną nie tylko na czas zabawy :)



W Anielskim rozdaniu wzięły udział 33 osoby. Losowe.pl spośród nich wybrało:
28 - P iwonia
26 - Agata Skiba
33 - Katarzyna Janoszek

Gratuluje Paniom :) czekam na wiadomość z dniem i miesiącem urodzenia oraz adresem do wysyłki :) Anioły będę malować więc proszę o cierpliwość :) Mam nadzieję, że w przeciągu tygodnia uda mi się przesłać :) Ci, którzy nie wygrali niech się nie martwią i oczekują, mam w planach jeszcze kilka Rozdań w tym również Anielskich :) Za kilka dni zapraszam na mojego drugiego bloga, będzie tam Rozdanie dla ... a niech to jeszcze pozostanie tajemnicą :) Miłego dnia :) Czekam na maile od zwyciężczyń :)

20 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom! Aniołki cudne, ja mam:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!:) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)
    Dziękuję za miłą zabawę, cudowne aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pech chyba za mną chodzi :)) Gratuluję zwycięzcom :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! nie udalo mi sie ale moze i tak zdradzisz mi jak nazywa sie moj aniol? :) z 7 maja jestem :) i aniolek corci ona z 17 maja.... bylabym wdzieczna ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż nie udało mi się, ale cieszę się razem z wylosowanymi osobami :)
    Może innym razem szczęście sie do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! :)
    Dziękuję za możliwość udziału w zabawie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. niech to...ech! Gratuluję wygranym! Dziękuję za zabawę i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że nie wygram :( Ale zwycięzcom gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za zabawę i za mojego nowego aniołka ;)
    Gratuluję też pozostałym dziewczynom!

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się cieszę z wygranej!!!! Hip, hip, hurra :)
    Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    Pozdrawiam,
    www.truskawkownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie wylosowałam aniołka :(( może pójdzie mi lepiej następnym razem
    a tymczasem gratuluję zwyciężczyniom !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:) Dawno mnie u Ciebie nie było, szkoda że spóźniłam się na rozdanie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wylosowanym i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie Ty się Justyno zapodziałaś????

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja gratuluję:) Piękne anioły:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger