Szafka na klucze i kalendarz

   Witajcie :) Dziś chcę Wam pokazać mój ostatni wytwór - skrzyneczkę na klucze i kalendarz. Podkładkę pod kalendarz zrobiłam dla siebie. Bardzo lubię zdzierany kalendarz, przypomina mi dzieciństwo :) Szafkę na klucze zrobiłam dla T bo codziennie samochodowe klucze walają się po mieszkaniu, codziennie gdzieś je rzuca i w panice szuka :)


Kolorystyka dobrana do kuchni i oczywiście z motywem słoneczników :) Prezenty zrobiłam dla nas z okazji Walentynek, ale T jak to rasowy mężczyzna wieszał je przez tydzień :) Ciekawa jestem co Wy na to?



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. :)
    A co do facetów...oni wszyscy tak mają. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam się podobają, jak zawsze piękne rzeczy Justynko :-)
    Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda taki komplecik, a słoneczniki są piękne . Ja też strasznie je lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet. Też bardzo lubię zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko rewelacyjne tworki :) Ta szafeczka będzie na pewno dłuuuuuuuugo cieszyła oko - z tak pięknymi słonecznikami nie może być inaczej :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne:) a słoneczki już wprowadziły wiosenny nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet :) wiosna jak nic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Dziewczynki, bardzo mi miło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger