Przepiękne słonecznikowe prezenty :)

   Biegnę do Was w ten pochmurny dzień, żeby przynieść choć trochę słonka :) Przepiękne prezenty od Lwicy dostałam i muszę się pochwalić. Lwica wie, że kocham słoneczniki :) 

Wypytywała mnie ostatnio namiętnie W jakim kolorze chcę zrobić sypialnie :) Sypialnie mamy ale jest tam bardzo ciemno i ja źle się czuję. Mamy w planach malowanie i zmianę kolorystyki, na jaką, jeszcze do końca nie wiem :) Lwica musiała więc zadecydować sama ;) Już ja gdzieś znajdę na to miejsce :) Dostałam szkatułkę i chustecznik, malowane i zdobione techniką decoupage :) Śliczny prezent, uwielbiam takie cudowności ręcznie robione :) A teraz podziwiajcie zdolności mojej Lwicy :) Miłego, spokojnego dnia Wam życzę :)







27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, nie ma jak prezenty własnoręcznie wykonane :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym, w sypialni wyglądają przepięknie :)

      Usuń
  3. tak cudne prezenty można by dostawać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! ten moj chustecznik sie chowa przy tym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, ja również bardzo lubię takie ręcznie robione rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek ma świadomość, ze Twórca włożył w nie swoje serce, czas i pracę :) Kupione w sklepie to nie jest to :)

      Usuń
  6. A jest co podziwiać. :) Piękne dodatki do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń
  8. Ładne prezenty dostałaś Justynko :) Teraz już nie masz wymówki i czas przemalować sypialnię ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypialnia już przemalowana Joasiu, ale jakoś na post z nią weny nie mam :)

      Usuń
  9. Piękny prezent, tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę zazdrośnica się znalazła, kto by pomyślał :) Elu, miło Cię u mnie widzieć, Ty moja najwierniejsza komentatorko :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  10. Prezenty ręcznie wykonane mają duszę.;) Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ewelinko, cieszę się, że podobają Ci się dzieła Lwicy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Śliczny zestaw :) będzie pasował do wielu kolorów sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze w moje ukochane słoneczniki :)

      Usuń
  14. o rzesz! że tak powiem....ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger