Prezenty dla Wiewióry :)

   Witajcie :) Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień minął Wam spokojnie, bez pluszowych serduszek :) Ja obchodzę Walentynki, ale tak jak to ja - po swojemu. Jutro zapraszam Was na post o walentynkowych prezentach dla mojego Tulaka :) A dziś prezenty dla Wiewióry. 

Dziś Mania pojechała do niej na urodziny. I jak zawsze musiałam się do prezentu dołożyć. Mania kupiła jej książkę "Igrzyska śmierci". Wiewiórę lubię i wiem co jej się podoba, bo na widok niektórych rzeczy wydaje z siebie wielkie echy i ochy, że aż dom trzeszczy w posadach :) Pomalowałam dla niej więc zakładkę z kotem oczywiście - Wiewióra na widok kota też wydaje ochy, ale niestety ma alergię. Drugi prezent to soczyste truskawki :) Czekam na wieści czy się prezenty podobały :) Ale jak Mania zaszaleje to sobie poczekam :) Pozdrawiam Was Walentynkowo:) Miłego wieczoru życzę :)





12 komentarzy:

  1. Prezenty śliczne, kocur uroczy a truskawki takie soczyste, że aż ślinka cieknie. Nie ma takiej opcji, żeby prezenty nie spodobały się :).

    OdpowiedzUsuń
  2. prezent wspaniały :) my wybieramy się do kina, ale dopiero we wtorek, bo dziś mąż pracuje do późna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Kocia zakładka przypadła mi do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień króluje! Fajny jest ten kocurek. A truskawki to prawie pachną wiosną! Mam nadzieję Justynko, że Twoje walentynki były udane. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci talentu i cierpliwości do robienia tych drobiazgów:) Ale satysfakcja musi być wyjątkowa bo i dzieła wyjątkowe :) pozdrawiam Justyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby idealne na prezent. Milo się patrzy na takie truskaweczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki prawie jak "żywe":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie cuda w środku zimy...na pewno ucieszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie trafione prezenty i w dodatku ręcznie robione. Bardzo zdolna z Ciebie "dziewczyna", zwłaszcza kociak mnie urzeka :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger