Muffinki pomarańczowe z czekoladą

 Muffinki to ulubione słodkości mojej Rodzinki :) Postanowiłam więc trochę poeksperymentować i udało mi się upiec pomarańczowe z czekoladą :) Zachęcam do wypróbowania bo są bardzo dobre :) 


A oto przepis:
2 szklanki mąki pszennej,
szklanka cukru,
2 łyżeczki proszku do pieczenia,
szklana oleju,szczypta soli,
1 tabliczka gorzkiej czekolady (potrzeć),
szklanka soku pomarańczowego (świeżo wyciśnięty mile widziany, ale niekoniecznie),2 jajka,
4 łyżeczki kandyzowanej skórki pomarańczowej - ja mam własnej roboty :) zachęcam do zrobienia, świetnie się przechowuje i jest zawsze pod ręką, przepis tutaj.

Mąkę przesiać, z cukrem, szczyptą soli,  startą czekoladą i proszkiem do pieczenia wsypujemy do miski i łączymy ze sobą. Sok pomarańczowy, olej, jajka, skórkę kandyzowaną miksujemy. Następnie mokre składniki mieszamy dokładnie z suchymi. Nakładamy ciasto do foremek. Po czym włączamy piekarnik na 180 stopni i czekamy aż się nagrzeje. Pieczemy 20 minut.



23 komentarze:

  1. Chodzą za mną muffiny już jakiś czas ale pomarańczowe niekoniecznie. Kombinuję z bananami. Dam znać co wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) też nad bananowymi myślę, tylko u mnie Mania nie może ma uczulenie na banany :)

      Usuń
  2. mniam, to może zostanę na kawkę popołudniową u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam Małgosiu :) będzie mi miło :)

      Usuń
  3. Nie kuś Justynko!!!! Od dwóch miesięcy nie jem słodkości i muszę powiedzieć, że da się wytrzymać:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez tych moich łasuchów muszę zawsze coś ukręcić, a później jak już jest to skubnę :) Podziwiam Aniu Twoją wytrwałość :)

      Usuń
  4. Oj, zjadłoby się taką muffinę :) Bardzo apetyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wbijaj na kawkę Beatko :) Zapraszam :)

      Usuń
  5. Muszą być bardzo aromatyczne :) Do mnie wszystkie muffiny przemawiają i zawsze smakują, one nie mogą się nie udać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, bo ja nawet kiedyś zapomniałam jednego składnika, dodałam na sam koniec wszystko wymieszałam i wyszły :)

      Usuń
  6. smakowicie wyglądają-trafiłaś w dziesiątkę bo muffinki to coś co uwielbiam,na pewno wypróbuje przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się nie zawiedziesz Kasiu :) są smakowite :)

      Usuń
  7. Cudne połączenie czekolada i pomarańcza, bardzo je lubię. Udany Justynko wypiek.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladaja bardzo apetycznie, uwilbiam polaczenie czekolady ze skrka pomaranczwa, ktora rownez sama robie I zawsze mam sloik w lodowce:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, Twoje mufinki wyglądają bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Joanno :) Dziękuję :)

      Usuń
  10. Wygladaja pysznie! Moze na niedziele uda sie upiec:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż ślinka cieknie jak patrzę na takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekolada i pomarańcza idealne połączenie. Robię też swoją skórkę i często podobnie zestawiam. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sądząc po składnikach te babeczki muszą być pyszne!!!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger