Komplecik biżu czarno-srebrny

      Witajcie :) Dziś trochę pogoda nam się popsuła, jest szaro, buro i pstrokato :) Dziś przyszło zamówienie z Drewutni-Deco miedzy innymi Anioły przyfrunęły, teraz tylko czekam na koniec rozdawajki, żeby je dla Was pomalować :) Jeszcze zamówiłam kilka cudeniek, jak tylko coś opanuję to Wam pokażę :) Postanowiłam jednak dziś zrobić coś dla siebie. Mam mnóstwo przeróżnej biżuterii, ale jak to każdej "sroce" mnie wciąż jest mało. Zrobiłam więc dla siebie komplecik biżuterii w ramach recyklingu z korali których dawno nie nosiłam i już raczej bym nie założyła. 


Strasznie żałuję, że nie mam aparatu, bo ten telefon jakoś odbiera uroku prezentowanej biżuterii :) Wydaje się ona bardzo uniwersalna i mam nadzieję, że teraz nie będę się długo zastanawiać do czego ja założyć :) Mam nadzieję, że Wam się podoba :) Zachęcam tych, którzy się jeszcze nie zapisali do udziału w  Rozdaniu - Anioły czekają :) 




9 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny komplecik wyszedł z tego recyklingu :-) Zwłaszcza ciekawie wygląda wisiorek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno :) Jakoś mi się udało :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mimo że nie mam talentu to też kiedyś popsułam stare korale i różne takie i robiłam sobie bransoletki. I jestem zadowolona, wyszło nieźle jak na moje beztalencie. Chciałam jeszcze zrobić koleżance i mi brakło zapinek, poszłam do sklepu po 2,5 zł i tam dokupiłam nowe korale które na szyje się nie nadawały, ale ozdóbki na rękę wyszły ładne. Fajne Sroczko te Twoje błyskotki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę Elu że potwierdzasz, że nie ma co od razu wyrzucać do śmieci, można dać im drugie życie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny komplecik, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę Karolino :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się naszyjnik. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) Lubię taki zestaw kolorów, bo tak jak piszesz pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger