Biżuteria z korka :)

      Witajcie w kolejny piękny, słoneczny, lutowy dzień :) Już od dawna zastanawiałam się nad biżuterią z korka. Przeglądałam internet, ale nic mi do gustu nie przypadło. Propozycje, które znalazłam, według mnie są zbyt ciężkie i przesadzone. Miałam jakieś swoje wyobrażenie jak miałoby to wyglądać, ale pomysł musiał się uleżeć :) Piszę tak jakby to miało być nie wiadomo jakie cudo :) Nie, nie... biżu jest bardzo prosta. Wystarczyło pokroić korek na plasterki, zrobić dziurki i połączyć :) Komplecik zrobiłam dla siebie :) Ciekawa jestem, czy się Wam podoba ?




19 komentarzy:

  1. Pewnie, że się podoba! Przecież proste jest najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, kto by pomyślał, że z koorka taka fajna biżuteria wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Cię :) masz taką wyobraźnię i takie zdolności, że tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe, ja w ogóle nie mam pojęcia o takich wariacjach. Dla mnie czarna magia. "SZACUN" jak to mówią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! Ja lubię taką naturalną bizuterię. Korek jak najbardziej! A jak go przecięłaś ? Czy miałaś specjalną maszynkę:) Pa.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, bardzo ładna biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, nie pomyślałabym o takim wykorzystaniu korka, ale Twój pomysł spodobał mi się :) Ciekawy efekt uzyskałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste, naturalne... tylko trzeba na to wpaść. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się podoba! Oryginalny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam przebitych uszu, ale wydaje mi się takie lekkie kolczyki to bardzo korzystne na małżowin. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej:) wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny dziękuję za opinie, właśnie szukam nowych pomysłów, jak coś mi się w głowie uroi na pewno Wam pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba, prosty niebanalny pomysł, a takie są najlepsze. No i korek ma tę zaletę, że jest lekki :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję, aż się serce raduje :) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Dobrze, ze jesteście Dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger