Anioł Mehiel

  Witajcie :) Na początku nowego miesiąca posyłam Wam Anioła Mehiela. Anioł niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju, malowany ręcznie farbami akrylowymi i lakierowany. Anioł Mehiel - opiekuje się urodzonymi od 5 do 9 lutego. Jego imię oznacza boska kreatywność


Mehiel odpowiada za kreatywność, aktywność, wyobraźnię i intuicję do tworzenia niepowtarzalnych dzieł. Wpływa on na wszystko, co ma jakikolwiek związek z malowaniem, obrazami, książkami - generalnie z tworzeniem. Swoich podopiecznych chroni przed przeciwnościami losu, złością i dzikimi zwierzętami.

20 komentarzy:

  1. To ja chcę takiego wielgaśnego aby mnie pilnował, dbał o mnie i mnie nakręcał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu żeby pilnował i dbał to nie mam wątpliwości, nakręcać zaś to raczej nie, jesteś już i tak nieźle nakręcona :)

      Usuń
  2. śliczny ten aniołek Justynko :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgorzato, bardzo się cieszę, że ci się podoba :)

      Usuń
  3. Ale słodziutki :):)
    A czy urodzeni 18tego lutego tez mają swojego aniołka???
    Chciałabym wiedzieć kto nade mną czuwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliweczko Twój anioł to Menkel. Jego imię oznacza boska ochrona, odpowiada za stabilizację, długotrwałe związki, wspomnienia, chroni przed urazami, zwolnieniami z pracy oraz przykrymi wpływami z przeszłości.

      Usuń
  4. Menkel muszę zapamiętać. Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! To on jest moim Aniołem Stróżem, bom się rodziła 8 lutego! Oj i do tego maluję obrazy! Kochana, ja jego chcę! Justynko, na prawdę chętnie go przygarnę tylko musisz napisać do mnie ile on wart miedziaków:) Buziak zostawiam dla Ciebie i Mehiela!
    pawanna02@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Twoim opisem...coś w tym jest...a aniołek śliczniusi
    pozdrowionka dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko :) uwielbiam Anioły :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękny aniołek a jaki na czerwiec. Wykonany cukierkowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy Weroniko na który dzień czerwca :)

      Usuń
  8. Kolejny śliczny aniołek z odjazdową czuprynką :-) Można wiedzieć Justynko jaki anioł jest do dzisiaj? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioł Anauel opiekuje się osobami urodzonymi w dniach od 31 stycznia do 4 lutego :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję Justynko za odpowiedź :)

      Usuń
  9. Przepiękny ! patrząc na niego zaraz przypomniał mi się mój siostrzeniec uczy się właśnie modlitwy Aniele Boży Stróżu Mój :) Pozdrawiam Ciepło :*

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger