Darowane :)

     Dziś w ten piękny, słoneczny dzień chciałabym pokazać Wam dwa prezenciki, które otrzymałam z okazji Świąt :) Pierwszy z nich to komplecik świeczników wykonanych przez Kasię - na której bloga Was zapraszam :) Kasia świeczniki odlała, pomalowała i polakierowała, a teraz cieszą moje oczy :) Bardzo mi się podobają - są w moich ulubionych świątecznych kolorach :) A te reniferki są przesłodkie :)





Drugi prezent to przepiękna, ogromna bombka "Sówka mądra główka". Dostałam ją od Ali i ma już swoje miejsce na świątecznej, okiennej dekoracji. 



Kochane - bardzo Wam dziękuję :)

6 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Szczególnie bombeczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda jest prześliczna, zdjęcie trochę słabe bo robione telefonem, w rzeczywistości jest o wiele piękniejsza :)

      Usuń
  2. Śliczne te prezenty...mają dziewczyny talent.:)
    A co sie tyczy mojego ciasta...skrobnęłam Ci taką listę, że po przeczytaniu zmienisz zdanie i uznasz je za lek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) jesteś mocarna Elu :) ale się uśmiałam :)

      Usuń
  3. wspaniałe prezenty :-)
    zapraszam na mojego bloga www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger