Buuuuu.....

     Witajcie. Piękna mroźna słoneczna pogoda u nas na wsi, a ja chora. Dwa dni leżałam nieżywa, dziś jest już trochę lepiej. Ale powiem Wam, że tak chora to już dawno nie byłam. Jutro zaliczam lekarza i tydzień zwolnienia raczej mnie nie minie. Ale co by Was strasznie nie zanudzać mym złym samopoczuciem, przy okazji chcę Wam pokazać zimowy świecznik. 


Dostałam go oczywiście od Kirki. Bardzo mi się podoba, pasuje do obecnej zimowej aury za oknem. Pooglądajcie i trzymajcie się zdrowo.




26 komentarzy:

  1. Wracaj szybko do zdrowia! A świecznik bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia , a świecznik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Babciu Ewo :) Od tych wszystkich życzeń zdrowia już mi lepiej :)

      Usuń
  3. śliczny i pasuje tematycznie do obecnej chwili
    pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny świecznik, idealny na mroźne, długie zimowe wieczory :-) Pozdrawiam Cię cieplutko Justynko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) świecznik rzeczywiście ślicznie się prezentuje na stole :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Gdzie nie spojrzę tam chorubska.. zdrowiej czym prędzej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki to teraz czas nastał Śliweczko :) Dziękuję za życzenia zdrowia :)

      Usuń
  6. Piękny:) Pozdrawiam Justyś, bardzo serdecznie i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Buziaki dla Ciebie na poprawę samopoczucia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo jestem Ci wdzięczna, niech się stanie tak jak piszesz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Uroczy ten świecznik Justynko. Trzymaj się ciepło i wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. O bidulko Ty...:taka bajkowa aura a Tobie zdrowie szwankuje.(
    Świecznik śliczny...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie Elu dopadło niestety :) Dzięki za nawiedzenie chorego :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo śliczny świecznik :)
    Ja również podglądam i postanowiłam zostać :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię u mnie widzieć Karolino, zapraszam częściej :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Świecznik śliczny. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Dziękuję za odwiedziny. Tu u Ciebie smakowicie bardzo jest, takiego smaka na placek z mięsem mi narobiłaś, że jutro chyba zrobię :) Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zapraszam i dziękuję :)

      Usuń
  11. Świecznik jest śliczny i faktycznie idealnie pasuje do obecnej aury :-) A Ty Justynko nie daj się chorobie i szybko wracaj do zdrowia :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Joasiu :) Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dużo zdrówka Justynko, ja właśnie dochodzę do siebie po anginie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tobie Małgosiu też zdrówka życzę :) To dochodzenie do siebie po chorobie jakoś długo u mnie trwa :)

      Usuń
  13. Ale słodkości nam serwujesz:) Pozdrawiam Cie gorąco i duuużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za odwiedziny, już się lepiej czuję :) :) ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger