Butelki "Kuchenne" - cz 2.

  Witajcie :) Dziękuję za wszystkie życzenia zdrowia i pamięć, było mi i jest bardzo miło :) Pięć dni leżałam plackiem w łóżku, aż w końcu stwierdziłam, że dosyć tego. Od wczoraj snuję się pomiędzy sypialnią a salonem, leżakując to tu, to tam :) Wyjęłam też kolczyki do których dawno nie zaglądałam i postanowiłam dokończyć butelki.


Kolczyki pokażę Wam za kilka dni bo jeszcze czekam na pewne elementy :) Choróbsko mnie do końca jednak nie chce opuścić :( Więc tak na ile mam siły zaglądam do Was i włączam się w blogowe życie :) Dużo zdrówka Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Piękne...ale Ci zazdroszczę takich zdolności.
    Trzymaj się ciepło i zdróweczka życzę :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu nie ma czego to naklejone jest :) wiele pracy ode mnie nie wymagało, ale cieszę się, ze Ci się podobają :) Dziękuję za życzonka :)

      Usuń
  2. fajny wzór...pięknie to zrobiłaś
    wracaj nam szybko do zdrówka...przesyłam Ci ciepełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko bardzo dziękuje, już mi cieplej od Twych miłych słów :)

      Usuń
  3. Justynko ja Tobie również życzę zdrówka :) A buteleczki prezentują się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszły te butelki, a ich temat w sam raz na zimowe dni:) Mam nadzieję, że zawartości nie wylałaś do zlewu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zapewniam Cię że zawartość butelek została bardzo dobrze spożytkowana :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Butelki ładnie się prezentują. Głowa do góry.!!! Grunt to pozytywnie myślenie a wszystkie kłopoty odejdą w cień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buteleczki , mam nadzieję że już wyzdrowiałaś ale że zdrowia nigdy za dużo więc życzę zdrówka
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo bardzo dziękuję, już jest o wiele lepiej, choć jakoś dziwnie powoli do siebie dochodzę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Urocze butelki, idealne na jakąś naleweczkę. Mam nadzieję Justynko, że czujesz się już lepiej. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie takie je czeka przeznaczenie Ewuniu :) Tak Kochan jest już o wiele lepiej - dziękuję :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger