Aniołek na szczęście :)

   Witajcie :) Ale u nas mróz :) Zaglądam na blogi, a tu niektórzy już Wielkanocnie pracują :) Mnie całkowicie wena opuściła, nic a nic nie tworzę, lenistwo zawładnęło całym moim jestestwem :) Gdyby nie zamówienie na Aniołka leżałabym odłogiem do wiosny :) Musiałam ruszyć makówką: wyrysowałam, wydziurkowałam, wyszyłam nićmi metalizowanymi, podkoloryzowałam i gotowe :) 


 Wystarczyło tylko ramkę pomalować. Mam nadzieję, że Aniołek nowemu właścicielowi przyniesie szczęście, a mnie w końcu rozrusza twórczo :)

18 komentarzy:

  1. zdolna kobietka z Ciebie :)
    ja też mam jakoś lenia, wena wyfrunęła chyba ;) nie mogę sie do kupy zebrać po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak się czasem dziwnie składa, czekajmy na lepsze czasy :) Pozdrawiam Małgosiu :)

      Usuń
  2. Slodki ten aniolek, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za oknem szaro, buro i ponuro a tu taki uśmiechnięty aniołek, że od razu weselej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda za oknem nieciekawie :) choć już dziś słonko wyjrzało :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ale piękny, wyluzowany, uśmiechnięty:) U mnie 8 na minusie, a już było tak fajnie, wiosennie:) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie chcę Cię martwić ale z tym minusem to chyba dopiero początek :) U mnie straszny mróz :) Za aniołka dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cudny aniołek i taki wypracowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Justynko przepiękny ten aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jkiż on słodziutki Justynko
    pozdrowionka dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko, ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jaki fajny uśmiechnięty aniołek :-) Ciekawie wyglądają te metalizowane nici :) Pozdrawiam zimowo ale słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Joasiu :) Ja też pozdrawiam :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger