Anioł Nemamjah :)

  Witajcie :) Miło mi, że zaglądacie do mnie - dziękuję za wszystkie komentarze :) Zaczął się Nowy Rok a z nim zapotrzebowanie na Anioły. Cieszę się bardzo bo dawno aniołów nie malowałam, a przyznam, ze bardzo lubię. Każdy mój anioł jest inny i Ci, którym je maluję są z tego zadowoleni - mają jedynego w swoim rodzaju anielskiego opiekuna. Tym razem zamówienie dostałam na Nemamjaha - Anioła pomagającego w słusznej sprawie. Nemamjah opiekuje się osobami urodzonymi w dniach od 1 do 5 stycznia. 


Jego imię oznacza "boska chwała". Odpowiada on za działania oparte na mądrych decyzjach. Przynosi odwagę, hart ducha, zwycięstwo w walce i konstruktywną krytykę. Usuwa niepewności i sprzeczności oraz łagodzi sytuacje kryzysowe. Nemamiah charakteryzuje się dyplomacją i opanowaniem. Wycisza w nas złość, gniew i chaotyczne myślenie. Pomaga intuicyjnie wyczuć działania przeciwnika i wszystkie jego konsekwencje. Wspiera i dodaje sił i uwalnia z rąk nieprzyjaciela. Wysyła światło o kolorze fioletowym. 

Anioł drewniany, malowany farbami akrylowymi i lakierowany.

5 komentarzy:

  1. Piękny! uwiebiam aniołki, jakiś czas temu kupiłam pierwszy zestaw do pomalowania ale czeka jeszcze na swoja kolej...nie mam odwagi boję się że popsuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Odwagi, co tam, spróbuj najwyżej :)

      Usuń
  2. Jej Justynko! Piękny Anioł!
    Nie wiedziałam, że są takie "specjalistyczne" anioły:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) są i to bardzo specjalistyczne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ale mnie dawno nie było na blogach ani na swoim ani na Twoim, a tu taka niespodzianka, zrobiłaś śliczne aniołki, kocham je, naprawdę czapka z głowy Justynko, przecudne :) jeszcze kilka miesięcy i ja też wezmę się znowu do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger