Owocowe zakładki do książek

   Witajcie Kochani :) Na dworze aura sprzyja zadumie i gdyby nie to, że czas nagli nie wychodziłabym z łóżka :) Zamówienie dostałam i do pracy trzeba mi było się wziąć :) Rozbujałam się z zakładkami dla dzieci, a tu trzeba dla dorosłych zrobić. Jedyne co mi przyszło na razie do głowy to owoce. Powstała więc owocowa seria. 



Zdjęcia słabe bo telefonem robione - ach, kiedy ja się aparatu dorobię :) Mam nadzieję, ze znajdą się tacy, którym owocowe zakładki przypadną do gustu :) Pozdrawiam wiec owocowo wszystkich moich obserwatorów i gości odwiedzających me skromne blogowe progi :) Trzymajcie się ciepło, niech zdrowie Wam dopisuje :) Życzę miłego oglądania :)










24 komentarze:

  1. śliczne wzorki...podobają mi się
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zakładki:) Fajny temat - owocowy:) Jak ładnie dobrałaś koraliki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę, ze ci się podobają :)

      Usuń
  3. Piękne, letnie, owocowe i soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "smaczne". pomarańcza moja faworytka - kocham pomarańcze!
    gruszka jest sexy! ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja, też kocham pomarańcze i pomarańczowy :)

      Usuń
  5. Świetne! Bardzo podoba mi się ta z kiwi. Uwielbiam te owoce a zakładka wyszła przepysznie ;) Bardzo fajny pomysł z koralikami, wyglądają super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, są takie energetyczne i wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak w sam raz na jesienno-zimowe wieczory z książką :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. tak :) przy czytaniu będą się oblizywać :)

      Usuń
  8. bardzo smacznie wyglądają, aż napatrzeć się na nie nie idzie :)
    Lubię czytać książki więc czekam na kolejne, zakładki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam pod etykietą zakładki znajdziesz różne tematy :) pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Są takie apetyczne, że podczas czytania można się pomylić i zacząć jeść. :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu Ty to możesz jeszcze popić dobrą herbatą :) dzięki za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. przecudne te zakładki ;) świetne na prezent...szczególnie dla ksiażkofili :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a mam już kilku chętnych moli książkowych:)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger