Podkładki na stół i rozdanie :)

   Dostałam od Kirki na świąteczno-zimowy stół przepiękne podkładki. Jak zawsze Kirka trafiła w mój gust. Ale co się dziwić, jak się ludzie znają i przyjaźnią tyle lat to doskonale wiedzą co kto lubi. Ja oczywiście znów pokrętnie - nie lubię dekoracji świątecznej tradycyjnych czyli zielono-czerwono- złotych - nie podobają mi się i co mam z tym zrobić :) U mnie w Boże Narodzenie wszystko jest biało-granatowo-srebrne :) Podkładki są idealne, z delikatnym wzorem :) Dziękuje Kirko :)



Tak z innej beczki - zapraszam na rozdanie u Marty :) Warto :) 

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Kirki :) opinię na pewno przekażę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. piękne podkładki :) i wspaniale kontrastują z białą zastawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu :) mnie też się podobają :)

      Usuń
  3. Świetne podkładki, zimowo i świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) uwielbiam ten kolor i taki delikatny haft :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście podkładki prezentują się ślicznie. ja też lubię granatowy kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze Ewuniu, już myślałam, że tylko ze mną jest coś nie tak. Wszyscy zachwycają się zielenią i czerwienią :)

      Usuń
  5. podkładki prześliczne!
    zapraszam Cię do zabawy :) http://mamailaura.blogspot.com/2013/11/zabawa-versatile-blogger-award.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jak mi miło, w wolnej chwili przyłączę się :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger