Faszerowane pieczarki

  Witajcie w ten mroźny wieczór. Dziś na obiad były pieczarki faszerowane mięsem mielonym. Mam takiego dobrego szwagra, ze zawsze podrzuca mi jakieś nadprogramowe warzywa ;) Dostałam wielką reklamówę pieczarek i to ogromniastych. Część zamroziłam do pizzy a kilka dorodnych wybrałam do faszerowania. Wycięłam nóżki i oprószyłam solą i pieprzem. Mięsem mielonym z jajkiem i bułką tartą, doprawionym solą i pieprzem wypełniłam pieczarki.



Każdą pieczarkę panierowałam w jajku i bułce tartej.


Smażyłam na rozgrzanym oleju około 10 minut.


Pieczarki spożytkowane i w mig spałaszowane :) Polecam :)
Artykuł dostępny również na Przepis na Kobietę

12 komentarzy:

  1. tak faszerowanych pieczarek nie jadłam :) ale muszą być pyszne - bez wątpienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu są świetne, polecam :) nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  2. O tak, faszerowane pieczarki są znakomite. Ja przesmażam nóżki z cebulą i takie dodaję do mięsa. Wtedy już bułka nie jest potrzebna a sam farsz zyskuje na smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda Pani Domu ma swoje kulinarne ciekawostki. Ja też lubię robić faszerowane pieczarki, tylko piekę w piekarniku. Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Aniu też świetny sposób, muszę wypróbować, pieczone lepsze - mniej tłuszczu :)

      Usuń
  4. apetycznie wyglądają...uwielbiam takie dania
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko za odwiedziny :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Często robię pieczarki nadziewane. Są przesmaczne a Twoje wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :) rzeczywiście były przesmaczne :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger