Niegrzeczne zakładki :)

     Witajcie, witajcie. Dziś znów biegnę do Was z zakładkami ręcznie malowanymi. Zakładki maluję od kilku lat i cały czas mam nowe zamówienia :) To chyba dobry znak :) Moja młoda zażyczyła sobie da dwóch solenizantek na prezent i znów mi zawróciła w głowie. Co też można na zakładce dla Małolat namalować. Postanowiłam pozbyć się kłopotu i zadecydowałam - jak nie wymyślisz co na niej ma być to nie namaluję :) Młoda dreptała i myślała. Ja się przy kotach posiłkowałam jej piżamą, ona zaś bluzkę mi przyniosła. Jak wybrała namalowałam, ale po chwili zaczęłam się zastanawiać co też na nich wypisałam. DAMN - cholerny, przeklęty, piekielny. Tak więc stworzyłam niegrzeczne zakładki dla Małolat :) 

Co Wy na to? I  prośbę mam na koniec - wspomóżcie mnie plissssssss :) Mam namalować serię zakładek dla dorosłych :) Co Wy jako dorośli chcielibyście żeby na niej było? Czekam na pomysły - będę wdzięczna :)
Artykuł dostępny również na: Przepis na Kobietę

20 komentarzy:

  1. Śliczne są:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! koleżanki będą wniebowzięte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne :) Mnie by się podobała zakładka taka po prostu z jakimś napisem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małolatą już nie jestem ale bardzo mi się podobają :) Co do zakładek dla dorosłych... póki co nic mi do głowy nie przychodzi na te chwile ale jak tylko się to zmieni odezwę się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać, bo mam problem - czekam na wsparcie :)

      Usuń
  5. Oryginalne i śliczne. Małolaty będą zachwycone i poczują się na pewno wyróżnione.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te zakładki:) Ja mam taki pomysł: a może kawa, herbata, whiskey czy coś w tym stylu - dla każdego coś miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo fajny pomysł, spróbuję się zmierzyć :)

      Usuń
  7. A kto powiedział, że zakładki muszą być "grzeczne" ;) Wyszły bardzo fajnie, są takie inne :-) A dla dorosłych też mogą być zwierzaki, w końcu niektórzy są miłośnikami np. kotów lub psów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) na przykład ja mam zakładkę z moją jamniczką Kirą :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne te zakladki! uwielbiam czytac wiec wszystko co dotyczy w jakimś stopniu ksiązek uwazam za wspaniale:) nie wiem czemu dopiero tutaj trafilam :( ale zostaje na dluzej, tyle tu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Cię gościć :) cieszę się, ze Ci się u mnie podoba :) zapraszam częściej :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger