Wakacyjne wspomnienia :)

    Witajcie Kochani :) Bardzo dziękuję za życzenia - było mi niezmiernie miło. Dziś chciałabym pokazać Wam jak pożegnaliśmy lato z dzieciaczkami w szkole :) Jak najlepiej pożegnać lato jeśli nie powspominać wakacyjne przygody :) Przygotowałam wystawkę, które miała nas przenieść na piękna piaszczystą plażę :) Z rozmów z dziećmi wynika, że najczęściej wakacje spędzamy nad morzem, a więc plaża była całkowicie na miejscu :) Przydały się zbierane przez lata muszelki, kamienie i przywieziony z Grecji piasek :)


10 komentarzy:

  1. wspaniała ta plaża :) aż chciałoby się tam powylegiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) zważywszy na to, ze w tym roku nie miałam wakacji :) musiałam zrobić sobie sztuczną plażę :)

      Usuń
  2. Grecja mmmmmm cudownie :D byłam tam kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to sobie wymyśliłaś :) Piękna wystawka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach...gdzie te upały... już mi tęskno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, genialne - pierszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) czego się nie robi dla dzieci :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger