Tulipanki :)

      Wczoraj przechwaliłam pogodę, zdążyłam napisać, że jest słońce, a tu nagle zachmurzyło się i zaczęło padać. Od "rańca" też jakoś niewyraźnie, więc nie ma co się oglądać tylko usiąść do pracy. Wielkie zlecenie mam na zakładki do książek. Dla miłośniczki tulipanów dziś namalowałam trzy sztuki. Wybór niewielki, ale może coś jej podpasuje. Nie lubię takich zleceń, bo mam zawsze "stresa" czy wszystko będzie pasowało. A tak bez zamówień maluję sobie tak, jak mi się podoba, a każdy bierze to, co mu wpadnie w oko :) Oto zakładeczki drewniane, ręcznie przeze mnie malowane:)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakładki, na pewno się spodobają. Ja bym miała problem, którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za odwiedziny i miłe słowa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Justynko piękne są i na pewno każda z nich przypadnie do gustu osobie zamawiającej :) Gdy u mnie ktoś zamawia coś konkretnego, mam tak samo jak Ty :) - ciągły strach o to, czy na pewno trafiłam w gust. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest ten odwieczny problem Jolu :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ślicznie się udały ,nic się nie musisz martwić,bo pewnie jedyny problem będzie z tym ,że pani która je zamówiła nie będzie się mogła zdecydować i weźmie wszystkie-super zakładki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, delikatne jak wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogą być świetnymi nagrodami w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł Mirku :) o tym nie pomyślałam :)

      Usuń

Pozostaw po sobie ślad :) Napisz co o tym sądzisz :) Będę bardzo wdzięczna :)

Copyright © 2016 Sunflower - w wolnej chwili... , Blogger